سنجش سلامت دانش آموزان اول ابتدایی از مرداد
نوشته شده توسط : sevda

وزیر آموزش و پرورش گفت : برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ، با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه آغاز خواهد شد .

 

حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، تاکید کرد : وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم کرده و باید در جهت توجیه و آموزش دانش آموزان اقدام نماید.

وی در خصوص سنجش سلامت دانش آموزان ابتدایی افزود : برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ، با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه آغاز خواهد شد .

محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت خبر داد . وی افزود : حضور دانش‌آموزان اجبار نیست و تنها برای رفع مشکلات و سئوالات از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند .

حاجی میرزایی ادامه داد : کلیه مدارس ابتدایی و متوسط (به جز کودکان استثنایی) از ۲۷ اردیبهشت به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد .

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استمرار روش‌های آموزش غیرحضوری، از تلویزیون و بستر شاد تصریح کرد : استفاده دانش آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به صورت داوطلبانه خواهد بود .

وی گفت : با توجه به تعیین تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم ، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود .

 

منبع : سنجش سلامت دانش آموزان اول ابتدایی از مرداد





:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: